Ons kantoor is gesloten van 26 december 2022 t/m 1...
Lees meerOnze kerntaak is om uw onderneming gezond te houden en daar waar nodig sturing te geven. We doen dit o.a. door elk kwartaal uw cijfers overzichtelijk op een A4 te presenteren.
In samenwerking met 3 afgestudeerde fiscalisten wordt ernaar gestreefd om een optimale fiscale positie voor uw als klant te realiseren. Dit geschiedt door in teamverband met u te werken.
NOAB-leden kennen de ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. NOAB-leden zijn zelf ondernemer en spreken de taal van hun klanten. Hun vakkundigheid is gekoppeld aan ondernemerszin.
Het Raadhuis Pekela B.V. richt zich op het verlenen van administratieve diensten (zoals: samenstellen jaarrekeningen, verwerken van uw administratie, loonadministratie, aangiften omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting e.d.) aan het midden- en kleinbedrijf.
Wij zijn een no-nonsense bedrijf en zeer laagdrempelig. De koffie staat bij ons altijd klaar, loop gerust eens geheel vrijblijvend binnen en informeer naar ons uniek concept met vaste prijsafspraken voor onze dienstverlening te voldoen in maandelijkse termijnen. Zo voorkomt u verrassingen achteraf.
Wij proberen een ondernemer naast de ondernemer te zijn, proactief meedenken is voor ons vanzelfsprekend. Veel kennis hebben we zelf in huis, maar net als bij een huisarts schakelen we daar waar nodig specialisten in.
Een specialisatie binnen Het Raadhuis Pekela B.V. is het verlonen van buitenlands personeel die werkzaam zijn in Nederland.
In het Belastingplan 2023 zit een groot aantal fiscale maatregelen...
Lees meerPrinsjesdag voor u als dga met uw eigen bv In...
Lees meerHet Raadhuis Pekela B.V. richt zich op het verlenen van administratieve diensten. Wij zijn een no-nonsense bedrijf en zeer laagdrempelig. De koffie staat bij ons altijd klaar.
Onze openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 17.00 uur
Zaterdag en zondag gesloten