Onze kerntaak is om uw onderneming gezond te houden en daar waar nodig sturing te geven. We doen dit o.a. door elk kwartaal uw cijfers overzichtelijk op een A4 te presenteren. Dit geeft u zekerheid en rust, waar nodig treden we met u in overleg om te kijken of we iets moeten aanpassen cq bijsturen.
Dit alles tegen scherpe tarieven, vooraf vastgestelde vaste maandbedragen. Voor u wel zo prettig en duidelijk. In onze ogen dient er bij onze klanten geen drempel te zijn om ons iets te vragen vandaar dat wij all inn prijzen hanteren die we vastleggen in een contract waarin precies staat beschreven welke werkzaamheden wij verrichten en tegen welke prijs.
Natuurlijk kunt u o.a. voor onderstaande diensten bij ons terecht
Het spreekt voor zich dat de kwaliteit van onze diensten en producten voorop staat bij al onze werkzaamheden. In alles staat het persoonlijk contact bij ons voorop, natuurlijk hebt u een vast aanspreekpunt bij ons op kantoor.
Hiernaast vindt er zowel intern al extern een permanente educatie plaats waardoor onze werknemers op de hoogte blijven van alle nieuwe ontwikkelingen in hun vakgebied zodat zij een goede gesprekspartner voor u kunnen blijven.
Door het lidmaatschap van de NOAB blijft ook deze kwaliteit gewaarborgd.
Wij komen graag met u telefonisch in contact op: 0597-613402 – heeft u een gedetailleerde vraag, stuur ons dan een email via het contactformulier.
Het Raadhuis Pekela B.V. richt zich op het verlenen van administratieve diensten. Wij zijn een no-nonsense bedrijf en zeer laagdrempelig. De koffie staat bij ons altijd klaar.
Onze openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.00 – 17.00 uur
Zaterdag en zondag gesloten